ΣΠΟΥΔΗ ΣΤΗΝ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑ

ΘΕΜΑ: Η ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΣΚΟΠΟΣ:

ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΠΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

 

ΣΤΟΧΟΙ: 

  • ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ: Α) ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙ Β) ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ
  • ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΝ
  • ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΟΥΝ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
  • ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ

ΜΕΘΟΔΟΙ:

ΣΥΝΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ Β4 ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΟΛΟΓΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΑΓΚΟΠΙΑΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΡΑΤΖΑ ΒΟΥΤΣΑ

ΟΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΗΤΑΝ :

  • Η ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΗ,
  • Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ ΚΑΙ
  • Η ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ VIDEO

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:

           ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΒΡΗΚΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ. ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ Η ΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΩΡΑ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.  ΔΙΑΤΥΠΩΘΗΚΑΝ ΠΟΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ-ΔΡΑΣΗ.